.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گلستان استان برتر جذب گردشگر می شود

رئیس کارگروه گردشگری گلستان گفت: دورنمای کاری ستاد گردشگری استان باید تبدیل گلستان به یکی از پنج استان گردشگرپذیر کشور باشد.

عبدالرضا دادبود در نشست این کارگروه، بر فعالیت رسانه ای به جهت معرفی بیش از پیش استان، ایجاد زیرساختهای گردشگری، جذب سرمایه گذاران به جهت احداث مراکز تفریحی و خدماتی گردشگری و کمک به ترویج انواع گردشگری همچون طبیعت گردی و ... جهت تبدیل گلستان به یکی از استان های برتر در جذب گردشگر تاکید کرد.
رئیس شورای بافت تاریخی گلستان گفت: با روی کار آمدن دولت نهم و پررنگ تر شدن فعالیت ستادهای تسهیلات سفر، شاهد نظام مند شدن خدمات مرتبط با سفر درسطح استان ها و به تبع آن رونق سفرهای داخلی بوده ایم.

وی خاطرنشان کرد: در این بین در رقابت استانها به جهت جذب گردشگر، استانی موفق است که دارای برنامه های هدفمند سخت افزاری و نرم افزاری متنوع باشد.

معاون عمرانی استاندار برآیند عملکرد ادارات و دستگاه های عضو ستاد تسهیلات سفر را مثبت ارزیابی کرد و افزود : در گلستان علاوه بر دستگاه های دارای وظیفه مندی تعریف شده در این بخش، نهادهایی همچون دهیاری ها نیز به میدان آمده و با انجام اقدامات مختلف و ارائه خدمات متنوع بر رضایتمندی مسافران و گردشگران افزودند.

رئیس کارگروه گردشگری گلستان اظهار داشت: ضرورت دارد فرمانداران و مسئولان کمیته های ستاد با برگزاری جلسات علاوه بر تقدیر از نیروهای فعال در کمیته ها، به ارزیابی فعالیت ها در نوروز ، بررسی کیفیت و نحوه ارائه خدمات و میزان امکانات زیرمجموعه پرداخته تا با رفع مشکلات، در فرصت های آتی در جهت افزایش رضایتمندی مسافران و گردشگران بکوشیم.

دادبود گفت: ادارات عضو ستاد از هم اکنون باید برنامه ریزی لازم را برای فراهم کردن تسهیلات لازم برای مسافران تابستانه مدنظر داشته باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.